آیا شما هم دلتان می‌خواهد استخری داشته باشید که متناسب با نیازتان تغییر شکل دهد؟ پس نگاهی به Hydrofloor (كف آبي) بیندازید، شاید پاسخگوی نیاز شما باشد.

یک استخر چندمنظوره است که در واقع با بالا و پایین رفتن، سطوح مختلفی را برای ما ایجاد می‌کند. این استخر حتی قابلیت ناپدید شدن به طور کامل را دارد؛ یعنی حالتی که سطح آن به بالاترین حد ممکن آمده و با اتاق، هم سطح شود. در واقع می‌توان گفت از یک فوت و فن شسته و رفته استفاده شده که حتی به صرفه جويي انرژي نیز کمک می‌کند؛ زیرا آب استخر، خود به صورت یک عايق بسیار خوب عمل می‌کند و می‌تواند هوای داخل ساختمان را متعادل نگه دارد.

طراحي این استخر اینگونه است که یک نوع سرامیک مخصوص که برای پوشاندن کف استفاده می‌شود، روی یک شبکه‌ی فلزی قرار داده می‌شود.  متناسب با ارتفاع این شبکه از سطح آب، میزان آب و عمق استخر نیز انتخاب می‌شود. مثلا می‌توان حالت کم عمق آن را برای کودکان استفاده کرد. راه ورود و خروج آب استخر نیز حاشیه‌ی این شبکه می‌باشد.

از آنجا که استخرها از نظر صرف انرژی اسمشان بد در رفته است، این استخر به صورت سر پوشیده در می‌آید تا هم از هدر رفتن انرژی (انتقال گرمای آب به محیط خارج منزل) و هم از هدر رفتن آب از طریق بخار جلوگیری شود. فقط اگر برای گرم کردن آب این استخر ازپانل هاي خورشيدي گرمايي استفاده شود، می‌توان گفت یک استخر کاملا سازگار بامحيط زيست خواهیم داشت.

استفاده از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع (به صورت لینک دار) مجاز است و با متخلف به صورت جدی برخورد می شود.